Labels

Sunday, January 11, 2009

ATTUNEMENT 

Untuk pembaca yang inginkan penyelarasan tenaga secara percuma * boleh ikuti kaedah berikut :

 (lebih berkesan jika menggunakan Aura Asshifa Vibration Oil )

1. Duduk dalam kedaan rileks, samada di atas kerusi atau bersila.
2. Tegakkan tulang belakang
3. Bernafas secara perlahan samada menarik nafas atau mengeluarkan nafas.
4. Berzikir di dalam hati semasa proses penyelarasan dijalankan. (Zikir Allah, Allah, Allah..)
5. Tidak perlu untuk merasakan sesuatu, cuma hayati apa yang anda rasakan
6. Tidak merasakan sesuatu bukan bermakna penyelarasan tidak berjaya. Adakalanya tenaga yang diselaraskan terlalu halus untuk dirasai oleh orang yang tidak biasa melakukan meditasi.
7. Buat selama 20 minit
8. Seeloknya berwuduk terlebih dahulu
9. Baca Al Fatihah 1 x, selawat 7x dan mengucap dengan penuh keihlasan

10. Niat seperti berikut :

 YA ALLAH YA RABBI, YA RAHMAN YA RAHIIM. YA ZAT YANG MULIA. DENGAN KUDRAT DAN IRADATMU, AKU ( sebutkan nama berbinkan nama emak ) MENERIMA PENYELARASAN TENAGA ALAM SEMESTA TAHAP 1 DARIPADA MASTER ANUAR BIN AHMAD DENGAN SEMPURNA, SERASI, SEIMBANG DAN KEKAL ABADI DE DALAM TUBUH, NYAWA, HATI DAN RAHSIANYA DIRIKU INI.

11. Lakukan langkah langkah di atas dalam keadaam rileks.
12. Untuk memudahkan rileks, pasang muzik yang harmoni atau bacaan al quran ataupun zikir-zikir yang serasi dengan anda.
13. Apa apapun maklumkan kepada saya terlebih dahulu tentang diri anda.

Nama Penuh. Nama Ibu, Umur, Alamat dan No Kad Pengenalan.
SMSkan ke 0124142401

14. Cara pengunaan : Gosok kedua tapak tangan. Baca Bismillah dan niatkan tenaga alam semester mengalir kepada (penerima atau pesakit ) untuk ( sebutkan hajat cth penyembuhan ). Letakkan kedua tapak tangan ke bahagian yang sakit selama 10 minit. Pastikan anda terus berzikir di dalam hati.

*ATTUNEMENT PERCUMA HANYA AKAN DIBERIKAN KEPADA MEREKA YANG TELAH MENGIKUTI KURSUS METAFIZIK TAHAP 1 ANJURAN AURA ASSHIFA SAHAJA

SELAMAT MENCUBA.

1 comment:

Ajij said...

Alhamdulillah,terima kasih banyak-banyak kepada master anuar,atas keikhlasan hati memberi attunment pada saya.Sejak menerima attunment dari master kini saya dengan izin dapat menyembuhkan pelbagai penyakit misteri dengan izin allah jua.Dendan hanya menggunakan ayat al fatihah+selawat+al kursi pesakit sembuh.saya akan terus beramal untuk kebaikan bersama.Benarlah janji allah,DIA mengabulkan Doa orang yang berdoa kepadanya.(Yang penting ikhlas dalam berdoa memohon kepadanya.)Sekali lagi saya mengucapkan banyak-banyak terima kasih pada master anuar.

Search Engine Submission - AddMe